HVAD MÅ MAN SÆLGE?

Man må sælge følgende til kvinder:

Man må ikke sælge ødelagte/plettede/slidte eller forvaskede ting. 

Butik Karma kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle pletter, huller eller lignende på tøjet. Varerne er solgt i deres aktuelle tilstand. 

Der må IKKE sælges kopivarer i butikken. 

Butik Karma forbeholder sig retten til at fjerne varer, der ikke opfylder butikkens krav til kvalitet og tilstand.

HVOR MEGET TØJ MÅ DER VÆRE PÅ EN STAND?

Ifølge vores retningslinjer må der højst være 50 bøjler på standen, udover sko, tasker, produkter og smykker på hylden forneden. Vi beder om, at der ikke opstår store bunker af tøj i bunden af standen, da disse vil blive fjernet og lagt til side. 

Du er altid velkommen til at tilføje flere varer til standen løbende, justere priserne og sikre, at den præsenterer sig indbydende, så du kan få mest muligt ud af standperioden.

OPSÆTNING AF STAND

Du kan fra kl. 10:00 på den dag, hvor din standleje starter, opsætte din stand i butikken.

Hvis du ikke har opstartet din  stand på den første lejedag og ikke har givet os besked, forbeholder vi os retten til at leje din stand ud til en anden part. 

Du skal kun medbringe de varer, som du ønsker at sælge på din stand. 

Butik Karma stiller følgende effekter til rådighed uden ekstra omkostninger: 

Inden din standleje starter:

Vi anbefaler, at du opretter en bruger på www.karma.loppesalg.dk på forhånd. 

Her kan du oprette dine prismærker, som vi vil udskrive for dig. 

Du kan også hente pap- og prismærker, så du kan sætte dem på varerne hjemmefra, inden standlejen starter.

Sådan opretter du en bruger:

  1. Besøg hjemmesiden www.karma.loppesalg.dk
  2. Klik på “Opret bruger”. 
  3. Indtast den samme e-mailadresse, som du har brugt til at booke en stand hos os, og opret en selvvalgt adgangskode.

Efter oprettelsen vil du modtage en bekræftelsesmail, og derefter kan du logge ind på din konto og oprette dine prismærker.

Sådan laver du dine prismærker:

  1. Log ind på din konto på karma.loppesalg.dk
  2. Klik på “Bookinger” i menuen. 
  3. Klik på den blå knap mærket “Tilføj varer”. 
  4. Indtast varenavn og pris. 

Vi anbefaler, at du også inkluderer en detaljeret beskrivelse af hver vare for at gøre det nemmere for dig selv at holde styr på, hvad der er solgt, og for os at matche prismærkerne med de rigtige varer.

Eksempel på en god beskrivelse: Grå blonde bluse fra Ganni str. M

Ved ankomst til butikken vil vi med glæde udskrive dine prismærker til dig, så de er klar til at blive sat på dine varer. 

Vi kan altid lave yderligere prismærker, når du ønsker at tilføje flere varer til din stand.

TØMNING AF STAND

Din stand skal tømmes senest en time før lukketid på lejeperiodens sidste dag.

Der er også mulighed for at tilkøbe en nedpakningsservice, således at du ikke behøver at afsætte tid til at pakke din stand ned, men kan hente dine tilbageværende varer inden butikkens lukketid. 

Bemærk: der pålægges et gebyr på 150 kr. for denne service.

Når du tømmer din stand:

Når du kommer for at nedtage din stand, bedes du venligst benytte et af vores stativer til at hænge dit tøj på. Herefter bedes du gøre følge:  

  1. Kør dine varer ned til kassen, hvor en ansat vil foretage en gennemgang af dine varer for at sikre, at de tilhører dig. 
  2. Pak dine varer ned. 
  3. Eventuelle varer med sikkerhedsalarmer bedes du venligst lægge på disken og informere personalet omkring dette. Vi anbefaler, at du tager bøjlerne af varerne, inden du lægger dem på disken, da det letter fjernelsen af sikkerhedsalarmerne. 
  4. Bøjler og perler bedes venligst placeret tilbage på deres respektive pladser ved stationerne, hvor du oprindeligt tog dem, og stativet bedes placeret på dets plads. 

Venligst medbring ID, så vi kan bekræfte, at det er din stand. 

Bemærk: alle prismærker skal blive på varerne, mens du befinder dig i butikken. Du kan genbruge disse prismærker ved din næste booking hos os, blot du husker at notere dit nye standnummer. Vær opmærksom på, at tidligere rabatter stadig vil være gældende ved genbrug af prismærkerne. Kontakt venligst personalet for yderligere information.

Er standen ikke blevet tømt senest en time inden lukketid på lejeperiodens sidste dag, vil vi fjerne varerne og opkræve et gebyr på 200 kr. for nedtagning. Såfremt du ikke har hentet dine ting inden for en 14-dages periode, vil ejerskabet overgå til butikken.

Har du mistet nogle af dine ejendele?

Vi er heldigvis ikke plaget af tyveri. Hvis du savner nogle af dine ting, er det muligt, at de stadig befinder sig et eller andet sted i butikken. 

Vi opfordrer dig til at undersøge vores “ikke-til-salg” stativer og de stativer, der er placeret ved prøverummene.  

Hvis du endnu ikke har fundet det, du leder efter, er der stadig en stor sandsynlighed for, at det stadig er i butikken et sted. Det kan være svært at finde, men vi vil sende dig en besked, hvis vi ser varen. Vi anbefaler dog, at du besøger “lost and found” området, da vi ikke kan give besked, hvis varen mister sit prismærke.

Såfremt vores personale finder et af dine tøjprodukter efter afslutningen af din standleje, vil du modtage en meddelelse om, at vi har fundet en af dine varer. Du vil derfra have en frist på 14 dage til at hente produktet. Efter denne periode vil ejerskabet overgå til butikken.

UDBETALING

Vi udbetaler salgsprovenu to gange månedligt. Salg fra den 1.-15. i måneden udbetales den 30. samme måned, mens salg fra den 16. til månedens slutning udbetales den 15. i den efterfølgende måned.  

Det er dit ansvar at angive korrekte bankoplysninger på “Min profil” på www.karma.loppesalg.dk. Hvis oplysningerne er glemt eller indtastet forkert, udbetales pengene ved næste udbetalingsperiode efter rettelsen.  

Du har mulighed for at følge med i dine salg på en løbende basis:

Kunder kan løbende følge deres salg på deres personlige side på karma.loppesalg.dk, hvor de også kan skrive tekst til deres prismærker.

ANSVAR

Ansvar for bortkommet/ødelagt tøj

Butik Karma påtager sig ikke ansvaret for tabte, stjålne eller beskadigede varer. Vi tager en række forholdsregler for at forebygge tyveri, såsom brug af alarmsystemer, overvågning og personaleovervågning. I tilfælde af brand- eller vandskade påtager Butik Karma sig ikke noget erstatningsansvar, men det kan være muligt at få dækket tabet gennem en indboforsikring.

Det er på eget ansvar at opbevare varer i butikken

Vi tilbyder alarmer til fri afbenyttelse, som vi opfordrer dig til at bruge.

Forkert prissætning eller rabat

Det er dit ansvar at prissætte dine varer korrekt og sikre dig, at rabatter er korrekt angivet. Hvis du genbruger tidligere mærker, kan tidligere rabatter stadig være angivet. Personalet kan hjælpe dig med at fjerne disse. 

Butik Karma påtager sig ikke ansvar for fejl i prissætning eller rabatter.  

Lejeperioden

Din stand er booket til den periode, du har valgt, og kan ikke ændres eller annulleres efter bookingen. 

Vi ønsker dig en god lejeperiode, og vi vil gøre vores bedste for at sikre en positiv oplevelse. Dog kan uforudsete omstændigheder opstå, og Butik Karma påtager sig ikke ansvar for disse situationer.

FORTRYDELSESRET

Når du har reserveret en stand hos Butik Karma, er du berettiget til en fortrydelsesret på 14 dage. Hvis du ønsker at benytte denne ret, skal du personligt møde op i vores butik, hvor du vil modtage en tilbagebetaling. 

Bemærk: hvis din lejeperiode starter inden for de nævnte 14 dage efter reservation, vil du fraskrive dig din fortrydelsesret.  

Bemærk: købte varer er solgt som beset og kan ikke byttes eller returneres.

STANDE

Det er ikke muligt at foretage en reservation af en specifik stand hos os. På baggrund af vores statistikker, kan vi med sikkerhed sige, at alle vores stande har lige stor salgssandsynlighed. Det er værd at bemærke, at vi tilbyder 144 stande, som kan variere en smule i størrelse.

ØVRIGT

Butik Karma forbeholder sig retten til at justere åbningstider, lejepriser for stande og lukkedage.

SOCIALE MEDIER

Vi gør meget brug af vores sociale medier – og vi promoverer på denne måde butikken. Vi får mange besøgende af denne grund, hvilket gavner alle vores standlejere.

Det er personalet, der vælger, hvad der bliver taget billeder af, og der er ingen krav om at butikken skal tage billeder af alle stande. Man er altid velkommen til at høre os, om vi kan gå forbi standen med kameraet.